Vrijwilligerswerk in Cusco - Reisverslagen van Mijke Kanneworff - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Cusco - Reisverslagen van Mijke Kanneworff - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Cusco

Eerst ga ik 5 weken project doen in Cusco. Daarna ga ik nog reizen door Peru.

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2011

Salkantay

26 Februari 2011

Een week Arequipa

19 Februari 2011

Copacabana

17 Februari 2011

Largo Titicaca

12 Februari 2011

Het reisplan...
Mijke

In 2011 heb ik een speciaal verlof aangevraagd van mijn werk om een langere tijd weg te kunnen blijven. Ik wil nog heel graag naar het buitenland om vrijwilligerswerk te doen. Ik heb gekozen voor Peru omdat dat een arm land is en ik daar ook beter Spaans leer spreken. Deze weblog is bedoeld voor mensen die graag op de hoogte willen blijven van mijn avontuur!

Actief sinds 22 Dec. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42050

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Vrijwilligerswerk in Cusco

Landen bezocht: