Het reisplan... - Reisverslag uit Cusco, Peru van Mijke Kanneworff - WaarBenJij.nu Het reisplan... - Reisverslag uit Cusco, Peru van Mijke Kanneworff - WaarBenJij.nu

Het reisplan...

Door: mijkan

Blijf op de hoogte en volg Mijke

12 Februari 2011 | Peru, Cusco

Dag Allemaal, het is tijd om uit te checken hier. Na 5 weken op een plek geweest te zijn ga ik nu met Sandor 4 weken reizen. Het is duidelijk dat het regenseizoen is begonnen, elke dag regent het wel even, soms heel hard dat de straat in een rivier veranderd hahaha. Maar bij jullie regent het ook toch?! Hoef ik niets te missen....
Vandaag gaan we naar Pisaq, waar we een nachtje blijven om zondag de markt leeg te kopen ;-) En zondag avond gaan we met de nachtbus naar PUNO. Daar hebben we een eiland tour gereserveerd bij het meer TITICACA. Woensdag zijn we waarschijnlijk een paar dagen in La Paz (Bolivia!) en daarna volgt Arequipa en Nasca en nog vele andere dingen...

Geen idee wanneer we online kunnen, maar met mijn WIFI kunnen we makkelijk contact houden, tot nu toe...


Mijn laatste werkdag was gister, erg leuk allemaal nare dingen; diabetische voet, teennagel verwijderen, meisje van 6 met een gat in haar hoofd etc... We hebben nog een paar foto's gemaakt!


Onze laatste avond gister met veel salsa gevierd.

Heel veel groetjes,
Tot de volgende keer/ hasta la proxima ves!

  • 12 Februari 2011 - 15:07

    Sophie:

    Lekker zeg die foto's. Vooral die van die voet...
    HEEL veel plezier in Puno en La Paz! Je mist hier niks hoor, het is hardstikke KOUD!
    Maar goed, wel weer lekker brood en stroopwafels...
    Hasta luego!

  • 12 Februari 2011 - 16:58

    Gido:

    Wat heb je weer lekker ranzige foto's erop gezet..:-) eeeeuuuuweeeww .. doet me iig verder goed je ook weer te zien lachen op de andere foto's , en herenigd met je kerel. Fijne reis nog eventjes samen... .dikke knuffel uit groningen

  • 12 Februari 2011 - 21:17

    Tineke:

    Wat doen jullie een ervaringen op! We pakten de atlas erbij.
    Goede reis!
    "Peru, ou les oiseaux vont mourir" wist onze 93-jarige buurvrouw.

  • 13 Februari 2011 - 08:16

    Sarah:

    Haai! Ik logeer bij Jantine en we bekeken je verslag & foto's 's ochtends in bed terwijl we wachten tot de verwarming is opgestart.
    EN DAN DIE GORE FOTO'S VAN DIE VOET!!!
    IIIEEUWWW!!!!
    :-)
    Bedankt hoor...

    Hahaha. Veel plezier verder enneh: geen medische foto's meer of ik post die van je oksel in Thailand haha ;-p

  • 13 Februari 2011 - 10:06

    F&M&F&M:

    Lieve Sandor en Mijke,

    Door de foto's krijg ik een desaveu naar mijn tijd in de thuiszorg (bij herinneringen aan ontstoken voeten kunnen ook geuren terugkomen, ik kan je verzekeren dat is in combinatie met een zondagochtend eitje geen pretje is).

    Ik verheug mij op de foto's van de reis, van jullie samen, salsadansend en wel. Ik zal bij deze een bestelling doen; een foto bij zonondergang terwijl jullie aan het dineren zijn, een foto van een peruaanse ijscoupe die groter is dan in Grubbenvorst, een foto van Sandor die op een bergtop een sudoku aan het maken is en een foto van Mijke die naast een rode haarband, rode sjerp ook nog rode oorbellen koopt!!!!!!!!

    Heel veel plezier met de mooie reis, geniet maar lekker van elkaar en van het feit dat je geen gaasjes meer hoeft te vouwen.

    Groetjes vanuit Leiden,

    Frank, Mayke, Femke en Marijne


  • 13 Februari 2011 - 13:10

    Mathijs:

    Ranzige foto's! Heerlijk voor bij de lunch... hihi
    Ik kom net terug van skivakantie: 10 dagen stralende zon! :) Yiha!

    Niets gebroken, dus ik kom niet in aanmerking voor zo'n goede verzorging als die van jou!

    Geniet van de reis! Thijs

  • 13 Februari 2011 - 20:09

    Mijke Kanneworff:

    jullie kunnen ook nergens tegen ;-)

    Ok dan nu wat reis fotos van gister de wandeling en shoppen vandaag op de markt.
    W8 nu op de nachtbus (22u) naar PUNO. Zullen om 5 u aan komen daar....

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

  • 13 Februari 2011 - 20:54

    Mette:

    Lekkere foto's, njammie!

    Geniet heel erg van jullie komende weken!

    Groetje,
    Mette

  • 14 Februari 2011 - 10:05

    Netty:

    Ha Mijk!
    Volgens mij heb je goed werk kunnen doen!
    Veel plezier samen met reizen!!
    XXX

  • 14 Februari 2011 - 11:20

    Ineke:

    Hm, wel foto's waar verpleegkundigen heel anders naar kijken dan belangstellende tantes die nietsvermoedend onder het werk even de foto's bekijken..
    Veel plezier de komende weken, als het echt alleen vakantie is.
    Blijkt toch een prima idee, deze reis naar Peru.
    Ik denk bij Peru toch altijd eerst aan beertje Paddington. Nu aan enge wonden en aan Mijke de gaasjesvouwer, vrees ik!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijke

In 2011 heb ik een speciaal verlof aangevraagd van mijn werk om een langere tijd weg te kunnen blijven. Ik wil nog heel graag naar het buitenland om vrijwilligerswerk te doen. Ik heb gekozen voor Peru omdat dat een arm land is en ik daar ook beter Spaans leer spreken. Deze weblog is bedoeld voor mensen die graag op de hoogte willen blijven van mijn avontuur!

Actief sinds 22 Dec. 2010
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 42037

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Vrijwilligerswerk in Cusco

Landen bezocht: