een gelukkig en gezond 2011! - Reisverslag uit , van Mijke Kanneworff - WaarBenJij.nu een gelukkig en gezond 2011! - Reisverslag uit , van Mijke Kanneworff - WaarBenJij.nu

een gelukkig en gezond 2011!

Door: mijkan

Blijf op de hoogte en volg Mijke

31 December 2010 | ,

Dag lieve volgers ;-)

Dit is een test. Ik wil jullie een gelukkig nieuw jaar wensen. Nog een week en dan zit ik in nu de lucht! Ik vind het maar al te spannend.
Mijn volgende bericht zal vanuit Peru zijn. Nog 3 dagen werken en één laatste schaatswedstrijd @ Thialf. Woensdag 5 jan is mn laatse werkdag en dan begin het avontuur.......

Heel veel goeds,
Mijke

  • 31 December 2010 - 13:41

    Theo&Riet Clarijs:

    Beste Mijke, we wensen jou en Sandor een héél gelukkig nieuwjaar. We vinden het leuk om je te kunnen volgen. Moge het een mooie, plezierige, enerverende, verrassende en voorspoedige reis worden, vol van openbaringen. Verbaas je!
    En je doet dus niet mee aan de elftedentocht?! Die gaat er echt wel komen. Maak het dan maar af met een overwinning in Thialf.

    Wens Sandor sterkte als hij vannacht dienst heeft op de eerste hulp.
    Nogmaals goede reis. We wachten in spanning je eerste bericht af.

    Lieve groeten van Theo&Riet

  • 31 December 2010 - 15:40

    Jolanda En Louis:

    Hoi superr gezellig schaatsvriendinnetje... wat zal ik je gaan missen. We hebben het echt zooo leuk gehad in 2010. Een leuke groep om mee te trainen en de uitjes naar Thialf. De schaatspakken maken het natuurlijk compleet en we gaan er nog jaren van genieten. Ben zo trots op de nachtdiensten die ja altijd moet maken en je project naar Peru.. Helemaal geweldig... wordt zeker de ervaring van je leven. Ik snap de spanning want ik ga 20 febr. naar Canada dus zijn we beide de wijde wereld in.
    Daarna pakken we het weer op en we gaan er in 2011 weer tegenaan. Natuurlijk alle goeds voor jou en Sandor in 2011. Toedels en een kuzz.. Jolanda en Louis

  • 31 December 2010 - 20:26

    Chiel:

    spannend he ?? lange reis voor de boeg om lang (veel te lang) weg te blijven.
    heel veel plezier, ik ga je volgen.
    plaats een agenda en tel de dagen af wanneer je weer in The Plane stapt.
    blijf gezond en gedraag je !!!!!

    have fun, Chielio

  • 01 Januari 2011 - 10:54

    Tineke:

    Ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst! en een goede reis naar Peru.Wat zal je allemaal gaan beleven op je eentje! Gelukkig dat Sandor ook komt en jullie samen de reis afsluiten.En hopelijk heb je daar geen last van sneeuw en ijs, zoals wij hier. Groeten, ook van Rob en tot de volgende mail!

  • 01 Januari 2011 - 14:34

    Ulco & Irene:

    We wensen jou en Sandor een heel voorspoedig 2011.
    Nu zijn het echt de laatste loodjes, je zult wel de kriebels in je maag hebben, maar het is fantastisch dat je dit doet.

    Liefs, Ulco & Irene

  • 02 Januari 2011 - 15:13

    Tante Maaike:

    Hoi Mijk,
    alvast een hele goede reis gewenst. Heb je alle spullen die je nodig hebt en geen zakdoek teveel ingepakt? Ik zal je zeker volgen via de site. Ben zelf net terug van Cyprus, mooie SNP-wandelweek, zelfs in korte broek kunnen lopen en in zee gezwommen.
    Groeten aan Sandor en voor jullie beiden een heel bijzonder 2011!
    Maai

  • 03 Januari 2011 - 16:24

    René Kropman:

    Beste Mijke,

    Wanneer kom je nu fietsen bij Trias? Of ga je daar in Peru schaatsen en fietsen op hoogte?
    Ik zie je daar in Den Haag op een hoge berg zitten. Je bent dus al aan het oefenen!
    Ik wens je heel veel succes en plezier. Gelukkig Nieuwjaar, ook voor Sandor en kom svp heel terug.
    Groet,

  • 06 Januari 2011 - 13:20

    Judith Baaijens:

    Hey Mijke
    ik was vandaag nog op schilphol om me moeder naar India uit te zwaaien en morgen me Zus naar de fillepijnen.
    Hoelaat en Hoelang moet je vliegen.
    succes en een goede reis, best lastig afscheid nemen en in je eentje er op uit.
    heel gaaf van je, veel succes
    xxx knuffel

  • 06 Januari 2011 - 13:33

    Mijke:

    @ Judith, ik vlieg om 11.15 en het is 13 uur vliegen!
    Ben vanmorgen vroeg al ingecheckt!!! ;-)

    jeeeh, aftellen maar....

  • 08 Januari 2011 - 10:15

    Jolanda :

    Hoi Hoi vriendinnetje,
    Is alles goed gegaan. Hele reis zeker en cultuur shock. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen.
    Donderdagavond naar Zadelpijn geweest met 35 vrouwen.. was echt heel leuk. En gisteren de marathon gereden. Het was weer een geweldig verhaal. ik heb 8 ronden vooruit gereden en werd op het laatst natuurlijk ingehaald. Maar ik heb er wel van genoten. Dewei deed ook mee en vond het ook leuk om te doen. Dus maak je borst maar nat voor volgend seizoen.. Zondag een 500 en 1500 meter. Eens kijken wat dat weer gaat worden. Toedels en ik hoor je weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijke

In 2011 heb ik een speciaal verlof aangevraagd van mijn werk om een langere tijd weg te kunnen blijven. Ik wil nog heel graag naar het buitenland om vrijwilligerswerk te doen. Ik heb gekozen voor Peru omdat dat een arm land is en ik daar ook beter Spaans leer spreken. Deze weblog is bedoeld voor mensen die graag op de hoogte willen blijven van mijn avontuur!

Actief sinds 22 Dec. 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 42027

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Vrijwilligerswerk in Cusco

Landen bezocht: